3D Abstract Compositions
Užduotis
Naudojant Blender, sukurti erdvines geometrinio stiliaus kompozicijas. Scenose turi būti tik pačių sukurti objektai. Eksperimentuojant susipažinti su modeliavimo, medžiagų kūrimo, apšvietimo ir kameros valdymo technikomis bei pritaikyti jas savo darbe.
Ši užduotis susideda iš dviejų pagrindinių aspektų: techninio ir kūrybinio.
Techninis aspektas turi apimti pagrindinius 3D dizaino kūrimo etapus, įskaitant: modeliavimą, tekstūravimą, apšvietimą, renderinimą.
Kūrybinis aspektas turėtų atskleisti meninį meistriškumą, privalo atspindėti šiuolaikinio meno ir dizaino tendencijas, pabrėžti kompoziciją ir vizualinį estetinį suvokimą.
Rezultatas
Sukūriau abstrakčias kompozicijas, kuriose panaudojau įvairias abstrakčias formas, parodančias skirtingas technikas, išmoktas dirbant su Blender.
Taip pat dirbau su apšvietimu ir kameros pozicionavimu, naudojau skirtingas medžiagas bei animacijos elementus.
EN
Task
Using Blender, create spatial geometric-style compositions. The scenes must include only self-created objects.
By experimenting, familiarize yourself with modeling, material creation, lighting, and camera control techniques, and apply them in your work.
This task consists of two main aspects: technical and creative.
Technical Aspect must incorporate the fundamental stages of 3D design creation, including: modeling, texturing, lighting, and rendering.
Creative Aspect should showcase artistic skills, reflect contemporary art and design trends, and emphasize composition and visual aesthetic perception.
Result
I created abstract compositions, incorporating various abstract shapes to showcase different techniques I learned in Blender. I arranged the lighting and camera positioning, used various materials and animation.
Vilniaus dailės akademija
Grafinio dizaino katedra
Darbo vadovas: lekt. V. Aukščiūnas
III k., 2025 m. pavasario sem.