Logo and brand book for Lithuanian Green Alliance
Užduotis
Identitetas - vizualinių elementų visuma, kuri suteikia išskirtinį vizualumą asmeniui, organizacijai ar renginiui. Be vizualinio identiteto sprendimų neįsivaizduojame šiuolaikinio verslo, prekybos ar pramonės. Užduoties tikslas - išanalizuoti vizualinio identiteto metodus ir sukurti objektų sistemą paskirtai nepelno siekiančiai organizacijai.
Užduoties tema
Logotipas ir naudojimo vadovas nepelno siekiančiai organizacijai. Paskirta organizacija: Lietuvos Žaliasis Aljansas
Rezultatas
Raktažodžiai: Kompetetingas – “Competent” (patikimas, protingas, sėkmingas). Logotipą sudaro 4 elementai. Žmogus - organizacijai yra svarbi visuomenės sveikata oro taršos atžvilgiu ir vienas iš tikslų yra kurti švarią aplinką Lietuvos žmonėms. Oras - organizacija skiria daug dėmesio oro taršos problemai ir kelia šios problemos sprendimo klausimus. Suartas laukas - organizacija daug dėmesio skiria švaresniam Lietuvos ūkiui ir aktyviai dirba ties oro taršos mažinimo būdais ūkininkavimo sferoje. Gamta - kadangi tai yra aplinkos apsaugos organizacija, viena iš svarbių sričių yra gamta bei jos apsaugos būdai.
Pateiktas atnaujintas logotipas, su jo naudojimo variantais, taisyklėmis ir kompoziciniu tinkleliu. Taip pat spalvų palete, šriftu, naudojimu soc. tinkluose bei verslo suvenyruose.
EN
Task
Identity is a set of visual elements that give a unique visual appearance to a person, organization, or event. Modern business, trade, or industry cannot be imagined without visual identity solutions. The goal of this task is to analyze visual identity methods and create an object system for a selected non-profit organization.
Identity is a set of visual elements that give a unique visual appearance to a person, organization, or event. Modern business, trade, or industry cannot be imagined without visual identity solutions. The goal of this task is to analyze visual identity methods and create an object system for a selected non-profit organization.
Task Theme
Logo and brand guidelines for a non-profit organization. Selected organization: Lithuanian Green Alliance.
Logo and brand guidelines for a non-profit organization. Selected organization: Lithuanian Green Alliance.
Result
Logo keywords: Competent (reliable, intelligent, successful).
The logo consists of four elements:
Logo keywords: Competent (reliable, intelligent, successful).
The logo consists of four elements:
A person – as public health concerning air pollution is important for the organization, and one of its goals is to create a clean environment for the people of Lithuania.
Air – the organization focuses on air pollution issues and raising awareness of solutions.
A plowed field – as the organization works on making Lithuanian agriculture more sustainable and reducing air pollution in farming practices.
Nature – environmental protection is a key focus area.
The updated logo was presented with its usage variations, rules, and a compositional grid. Additionally, a color palette, typography, applications for social media, and business souvenirs were included.
Vilniaus dailės akademija
Grafinio dizaino katedra
Darbo vadovas: prof. Robertas Jucaitis
I k. 2023 m. pavasario sem.